So why am i still standing here, throwing rocks at your window?

Ohhej vilken fantastisk dag!
Inte lika fantastiskt: sjukhuset imorgon OCh på fredag. Dystert. Min sovmorgon (som egentligen är till halv elva) försvinner då jag ska infinna mig på sjukhuset halv nio för ännu en röntgning. Härligt.

Sen imorgon fyller farmor år (jippi.) så det blir att åka till landet direkt efter skolan. Sen är det träning. Och jag ska hinna plugga till teknikprovet som är på fredag. Ge mig lite mera tid, tack! Och på fredag ska jag och Kakan på bio. Mysigt! Tror det blir Juno, men vi får la se. Sen fyller Sandra på lördag så släkten kommer hit på dagen, och sen på kvällen äre iallafall brudarna som gäller! Så ser det ut än så länge iallafall.

Riktigt trött efter dagen, så nu ska jag nog sova. Åh vad det låter bra i mina öron.

Så överjävla lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0