A dreamy day of day dreaming of you

När jag är förkyld så nyser jag hela tiden, vilket är ganska jobbigt
för då kittlas det i halsen. Mycket te med honung i har det blivit idag för min del.
För se jag måste bli bra tills imorgon, för då är det besök på folkunga som gäller.
Jag har fått med mig både Karin och Victor. Fint! Nu återstår
bara själva övertalningsmomentet om att dom ska börja internationell.

Sandra tycker att det ska bli kul iallafall. Jag lär nog följa efter henne som
en liten hundvalp imorgon. Stora, läskiga, Folkunga. Bäst jag vänjer mig kanske.


Har man lite att göra om man sitter frivilligt och skriver en uppsatts om speciella
Michael Jackson låtar? ja. 2 A4 papper skrev jag om låten "They don't care about us"
endast för att jag var uttråkad. Att sitta hemma och inte göra någonting passar inte riktigt mig.
Nej, nu väntar ännu en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0