Ain't no sunshine when he's gone

Hysterisk kväll. En av dem värsta, faktiskt.
Fast det var nog jag som skapade hysterin.

Jag bojkottar matchen imorgon mot mjölby.
Att göra annat vore ren idioti i mitt läge.
(Om du spelar Lisen, spela för oss båda).



"April är grymmast av månaderna" skrev T.S. Elliot.
Det tror jag inte riktigt på. För mig är nog januari grymmare.
Speciellt nu. Det är väl någonting med januari som gör
allting en aning dystert. Personligen så gillar jag mörkret,
vädret, kylan och allt som hör därtill. Vad jag inte tycker om att
se är vänner som drabbas utav tristess. Det borde inte vara så.
Bara en tanke

Kommentarer
Postat av: Lisen

jag spelade för oss båda snutt.
fast det blev förlust som väntat!

2008-01-12 @ 20:09:37
URL: http://tjalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0