All denna idioti

På grund utav mina sömnproblem dom senaste månaderna,
så ska jag försöka gå och lägga mig tidigt ikväll. Inte för att jag
lyckas bättre då. Men jag sover bättre med någon brevid
mig, helt klart. Det gör mig lugn. Far kanske får sin vilja igenom,
och får iväg mig till en psykolog (heh). Så snäll han är, min far.

Annars så gick jag hem från skolan idag också. Ty migränen har inte släppt,
och så fick jag feber. Också snällt.
Febern försvann dock till kvällen, och jag var tvungen att gå till träningen.
Idioti, sa min vän Bea. Kanske är träna inte det bästa man kan göra när
man inte heller kan äta. Men jag överlevde träningen (nätt och jämnt). Dock är det inte lika roligt längre om det en gång var. Personligen så tror jag att det är pga Jonas alias tjurskallen (nuförtiden).

TACK till mina fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0