All kärlek går till er.

Fast såklart, ingen kan pigga upp en så bra som karin.
världens bästa vän är hemma från australien allesammans,
och hon var efterlängtad! (inte endast utav mig). Jag for över till henne
idag en längre sväng. Lite skönt att allt nu kommer bli som vanligt igen.
Så nära vanligt saker och ting någonsin blir här iallafall.

Nu tänker jag bli kvitt min huvudvärk och illamående genom en panodil. kul.
annars så tänkte jag också bara skriva att vi åker till sälen på fredag!
(med vi menas jag, karin, julia, hanna och förmodligen carro, återkommer
tisdagen. långhelg med favvistjejerna+backen=killar på snowboard+after ski= utmärkt.)


.....eller dig.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0