Det är för oss

Jag hamnar alltid här till slut. Just nu sitter jag och tar det lungt,
med Ted sjungandes i bakgrunden. Ganska mysigt faktiskt, med tanke på att
resten uatv den här dagen inte har varit så mysig (min huvudvärk har suttit i. åkte hem från skolan. tjoho).
Får hoppas att morgondagen blir bättre. Då väntar en härlig träning.
Lite tråkigt att jag missar matchen i helgen som kommer bara. jaja.


"it's like u look better than normal, which is hard"
det var en av dom bästa tiderna.


Nu försvinner tiden iväg igen. snart en månad har gått utav 2008.
okej, lite överdrivet. men poängen är att jag fortfarande inte har uppnått
de mål som jag har bestämt mig för att göra. Att jag alltid ska skjuta upp
saker så länge det går. Hujeda mig.
Nåja, sålänge du stannar hos mig så är allting bra. Det är skrämmande
-väldigt skrämmande, men samtidigt så jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0