Honey be my light

Yes, och allting löste sig igår! Vilket såklart känns toppen
och vi ser verkligen fram emot det här nu.
Förresten så älskar jag verkligen 2½ timmes träningarna på torsdagarna.
Speciellt igår. (ironi). för igår var alla på dåligt humör.

Dagen idag har varit som.... ja, inte riktigt som vanligt men nästan.
Tack vare träningen igår, så har jag haltat hela dagen. Mitt knä
är inte på min sida, och lever sitt eget liv vilket ger komplikationer för mig.
Lite tråkigt. Fördel är att vi börjar numera halv elva på fredagar och det är fint.
Tummen upp för det alltså.

Sen har vi match mot Mjölby i helgen, vilket inte alls ska bli roligt.
Med tanke på att ungefär halva laget får/ska spela så kan vi inte förvänta
oss något bra. Jo det är ju trots allt Mjölby, det idiotiska obesegrade laget.

Helgens bästa: KARIN kommer hem imorgon! en månad har gått fort,
men endå så har det varit riktigt tomt utan henne för mig. så får se om det
blir av att ses under lördagskvällen någon gång, annars blir det söndagen.
Sen händer det väl lite mer grejer under helgen också :)
puss

Kommentarer
Postat av: Lejs

men lilla stumpan .
på så dåligt humör var jag väll ändå inte ? :)

2008-01-11 @ 16:46:11
URL: http://tjalisen.blogg.se/
Postat av: tussen

hahah, du var typ värst av alla i början ;)
du får inte sluta......

2008-01-11 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0