I was just thinking that I have been missing you for way too long.

singer without a song.
ungefär som sommar utan sol, eller vinter utan snö.
som blommor utan blad, som fönsterglas utan spegelbilder.
som världen utan färg. ni hajjar grejen.

imorgon hoppas jag att det blir en a+a dag. min nuförtiden
hyffsat normala vännina alexandra och jag har endel att prata
om. det har vi alltid, vilket självklart är en fin sak. det är något utav
det bästa som finns, dom stunderna. kanske bara för att det liksom
alltid har varit så.


Jajaj jag längtar tills imorgn iallafall. Kanske espings kommer
hit på kvällen, och då skulle det bli spaniensnack! pepp på det alltså.
hahahha karin va roligast innan hon skulle åka till austrailen då vi pratade
om spanien. hon ser fram emot det jävligt mycket iallafall, det märks.
och det är härligt!

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad ska du göra i helgen? :)

2008-01-04 @ 22:06:47
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: bems

buhu , min käre far ställde in det besöket , det var lite deprimerande
men nån annan dag :)

2008-01-06 @ 02:02:59
URL: http://bems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0