Late Night Heartbroken Blues

Som så mycket annat så fungerar ingenting idag. Nästan ingenting iallafall. Lekte med Madeleinen min efter skolan. Favorit. Åkte till träningen tillsammans senare. Efter ungefär 40 minuter så åkte vi hem tillsammans ifrån den också. Ty idag var ingen bra dag för 2½ timmes träning. Och Lisen gjorde oss sällskap. Pga en intensiv basket-gympalektion idag så är mina knän åter igen förstörda på nytt, halsen är igentäppt och snart kommer nog febern börja komma skulle jag tro om jag känner mig själv rätt. (som grädden på moset så glömde jag mina inneskor till träningen hemma, vilka jag inte kan springa utan). Te, sömn och sms behöver jag ikväll för att bli bra.

Nästa vecka väntar hkk-redovisning (som hanna och jag först måste skriva), hkk-prov, 2 svenska nationella prov, träningar, spanska, och läsa engelska boken. Åh så härligt....




image51
såhär fin skulle jag vilja vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0