Lenen, kakor och förstärkare. Vilken kombination.

 Min fina vän Madeleinen besökte mig idag.
Absolut ingen nackdel! Hon har både humor och glimten i ögat.
Med sig hade hon goda kakor som hon gjort på elevens val idag.
Inte bara jag uppskattade dom. Ungen har varit i thaliand 3 veckor,
så självklart är hon helt gyllenbrun också (vilket inte kändes så bra för mig som
är kritvit. fick lite ångest). Endå så klagade hon. ack ack, vad ska det bli av dig flicka lilla?

Det fina med madeleine är att hon alltid låter en vara som man är.
hon bryr sig inte ett dugg om man säger obegripliga saker. Det låter
begripligt i hennes öron. Hon är en bästa vän. Såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0