Let it snow, let it snow, let it snow!

Okej, så jag överdriver inte när jag säger att det är 2 meter snö utanför
våra fönster. Kom upp till sälen igår vid tio-tiden, och sedan dess har
det bara fortsatt att snöa. Mysigt!

Världens mysigaste tjejer också. Så nu sitter kakis, bullen och hannis och tittar
på OC (vilket jag inte orkar). Snöstorm ute, så vi orkade inte mer skidor.
Efter en repa i skogen efter lunchen (vilket förövrigt gick förvånandsvärt bra. Vi trillade lite på tok för mycket och nu är vi genomblöta. Ge mig en brasa tack!) så vände vi hemmåt. Så om ett par timmar så blir det ut och käka. Bjuda Hannan på födelsedagsmiddag :)
PUSS!


jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0