Miapiasockerfia

Match, och jag är inte det minsta pepp på det. Vi spelar mot kfum, alltså min kära kusin. Förra gången hade vi turen nog att vinna den matchen mot dom, men idag undrar jag allt. Vad har hänt med laget engentligen? Men det är alltid kul att spela mot Mia iallafall. Hon är så himla duktig. Hon är med i 92laget, damutv.laget, damlaget och östgötalaget. Otroligt. Min bästa kusin. Lite stolt är jag med tanke på att hon aldrig gått förbi mig. Lilla plutten.

Annars så var vi ute och åt med Sundharna igår. Väldigt trevligt, måste jag säga. Efter ett tag drog madeleinen och jag hem till henne. Där var det fullt hus. Carolinen hade vänner där. Efter en stund kom pärnonen igen,och bestämde sig för att åka hem till oss istället. Mycket rolig kväll! Fast jag tänker aldrig kolla på skräckfilmer igen.

En annan sak som jag tyckte var ganska roligt, var min syster inatt. Hon kom hem vid 2 någon gång, och kom in i mitt rum och självklart så somnar hon i min säng. 1. hon tar mitt täckte. 2. hon knuffar ut mig ur sängen. 3.går upp en timme senare och börjar rota i mina skrivbordslådor (vilket fick mig att börja undra. hon sa att hon letade efter vatten). 4. jag säger åt henne att gå och lägga sig i sin egen säng. 5. hon går iväg 2 minuter, och sedan kommer hon tillbaka och övertar min säng igen. 6. jag försöker väcka henne och få henne attgå, men nehej hon sover som en stock. Vilket resulterar i att jag inte har sovit inatt så jag är lite tjurig. Tillråga på allt så kommer teddyvovven och lägger sig i min säng också. Tjohej så kul. Intressant också, jag vet men just då så var det lite komiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0