Oh, you silly little girl.

Åh, jäkla tid. Eller bristen på den rättare sagt.
Handbollen börjar snart, som jag såklart vill se.
Men nehej, jag har både egen träning och fysikprov
imorgon att plugga till. Skitkul.

Pappa åkte tillbaka till Sälen idag. Han sa det imorse, och
jag kände hur en våg utav avundsjuka bubblade upp innuti mig.
Vill tillbaka. Helst nu på direkten.


Det stämde alltför väl, det hon sa. Och jag förstod inte hur hon bar sig åt. Hur kunde hon veta innan jag själv visste? Frågor man grubblar över. Endel frågor ställer man sig själv dagligen, utan att man har någon riktig koll på det. Mina frågor är inte stora eller svåra. Dem är kanske inte djupa eller intressanta. Men dem är viktiga, för mig. Det jag behöver är tid för att försöka hitta svaren. En av dem stora frågorna är; Hjälper du mig?


Bara det bästa till dig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0