Your talking is just noise and won't lay me down

Borta bra, men hemma bäst. hallelåja. Visst är det väl endå så.
Lite bitter över att min dator inte lyder mig och funkar så som jag vill.
Vilken tur att det finns en sisådär 4 andra datorer i huset som
fungerar då.

På posten idag så hade jag fått vykort från både Karin och Madeleine!
Jisses, dom kommer ju faktiskt snart hem. Mindre än 2 veckor kvar. Bra!
Ohoj vilka bravader som väntar då.

Faster min fyller år idag, så jag vet inte om jag tvingas följa med och gratulera
henne nu ikväll. Mia är inte hemma, så det blir lite tråkigt isånafall. Osis.
Vi får la se vad som händer.


And i know its easy to say, but its harder to feel this way
And i miss you more than i should, than i thought i could,
i cant get my mind off of you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0