I don't belong living in your precious memory

Ohoj! Storstädning i hela huset idag. Plåtning imorgon, så bäst att det är fint.
Även så tog Sandra och jag bilen till stan. Det blev iste, kjolar och koftor bland annat. Nu ska jag städa lite mer. Är inne i ett stimm nu, det går hur bra som helst. Jag ska borsta av mina porslinsdockor (som jag så fint samlar på), rätta till alla fotografier och hänga upp mina finaste klänningar på galgarna.
Det blir nog bra det här.

Rätt många utav mina fina, nära vänner åkte till Göteborg idag. Eller rättare sagt Partille cup.  Önskar dom all lycka och så hoppas jag att vi ska äta glass när dom kommer hem! Själv ska jag träffa andra vänner, sakna Mattias ännu lite mer och sen blir det Båstad nästa vecka!
Så jäkla jättebra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0