I look out the window and make jokes, about the way things are

Min uppdatering den senaste tiden har väl inte varit den bästa, men va tusan- det är ju sommarlov. Klart att man inte har tid med någonting i början för då är dagarna redan så proppfulla med planer. Men jag ska försöka bättra mig och orka skriva. Så småningom. Lite semester först, bara.


Jag har en stor nyhet. En jättestor nyhet. Antar att mina nära och kära gärna skulle vilja veta. Och det ska dom få också, men inte än. Rätt så kul när jag har makten i mina händer. Hohoho

I morgon natt åker vi till mitt favoritställe i hela världen, Spanien. Eller rättare sagt Tossa de Mar. Min kära familj, mina finisar till vänner Empan och Karin och sen 25 vänner till. Det ska bli så underbart att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Längtar som fan, rent ut sagt.

Igårkväll var det chill i trädet och i kakans rum med henne och Gabriel. Behövliga grejer. Och idag åkte Sandra och jag till staden för att inhandla sista-minuten-grejer. Fin fångst!
Imorgon blir det Mattias-tid. Saknar min pojke. På kvällen kommer Kakan och sen åker vi där under natten någon gång.



Kommentarer
Postat av: sandycandy

heheheh eftersom jag är allvetande har jag lite makten med!

2008-06-16 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0