If I'd find the right words to say

Jag ska skriva om Spanien, när jag orkar. Inte en himla massa, utan
lite smått & gott. Men inte mer än såhär ikväll.

Inte mer än att dagarna vid stranden och poolen var bara våra.
Kvällarna var mer än så. Men Tu Rais dansgolv var bara vårat
Ingen åt mer pizza än Bemsan, som åt minst en om dagen
Och ingen åt mer chokladmunkar än Lini-mini
Jag vann med hästlängder på cocosyogurt-fronten
Och kakan stod för skinkan
Lina för alla hysteriska garvattacker
Karin för äckligheten
Sandra för blekheten (ej ovanligt)
Och Bems vann för flest ärr
Miche för fetaste östgötskan
Och Pontus för alla hemliga léenden och fjolligheten
Vi stod nog alla för "chilla galet" och "4,7" 
Men det var jag som stod för att bli förälskad, igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0