You're feeling a little sad tonight, but you'll be alright

Tältning med niorna= ♥
Om inte gymnasiet funkar för oss i 9b kan vi alltid starta en egen teatergrupp.
Fan vad vi (vissa) alltid ska bli så dramatiska.

Majcupen gick av stapeln idag. Lite tjuriga miner med tanke på att ingen i våran klass sov mer än 1 timme inatt (ioförsig som alla andra klasser). Bra på plan var vi endå (hoppas att ni anar ironin). Pojkarna i klassen gick det dock bättre för och jag tror att dom snappade åt sig en 2a plats.
Sista matchen var inte fullt lika kul för min del. Fick ett skott i ansiktet efter en sisådär 5 minuter och en hjärnskakning på köpet. Tjoho vad härligt.... Fast allt blev lite bättre när chocken hade lagt sig och Mattias fanns vid min sida. Tråkigt nog för mig så har inte illamåendet och yrseln gått över än och andningen är svår. För att citera Bea- Att just allting alltid ska hända mig

Ikväll=fotboll ♥
Imorgon= städa ur skåpen, lämna in nyckeln :( :( :(!!
Men vi har avslutningsmiddagen att se fram emot på kvällen,
och jädrar vad trevligt det ska bli!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0