28 Mars

Notera att det nu är 28 mars, vilket innebär
att jag fyller år om 19 dagar
vilket = kul!
och bra. då ska jag övningsköra hela dagarna långa
nej, kanske inte det men ojojoj.
Åh vad det ska bli bra! Det känns som om att det mesta
blir tydligare när man blir äldre. Vad jag hoppas på att det faktiskt
stämmer. För visst är dte jobbigt att leva i ovisshet? Ja. Även fast saker
och ting verkligen har klarnat upp den senaste tiden.


Förresten så tycker jag att det är kul att pappa mutade
mig för att stanna kvar i sälen.
Det som är kul är att jag hade gjort det helt frivilligt
Men det vet inte han om, så det är nog bäst att hålla tyst om det
Min fördel, trots allt.
Nej, nu ska jag verkligen sova. Det är nog det mysigaste som finns,
att dela säng med Teddy. Iallafall ibland

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0