Alla pratar med fransk brytning och månen är så stor att den tar över hela himlen på natten

Biologi med 9b är rätt så intressant faktiskt. Roligt också
Det gick från glas i foten till anksex på sisådär en halv minut.


Mindre skojjigt var att komma hem från skolan halv 6 idag.
Ännu mera kåpanträning med Ina, minus en borttappad Elin.
men men ja ja, imorgon ska det gå bra.

Hurra hurra för Eva som har gett oss spanskaprov på fredag.
Och såklart så har vi engelska nationellaredovisning imorn och
jag, hanna och victor inte ens är i närheten av att vara färdiga.
Blir spännande att se hur det går med det.




Förresten ett av skälen till att jag vill lära mig franska:
theCherryBlossomGirl.com

image91

image92

image93
Bilder: TheCherryBlossomGirl

Jag har en likadan klänning som den på mittenbilden kom jag nyss på.
Alldeles för sommrig och fin för att bara hänga på en galge år ut och år in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0