Cause it's easy once you know how it's done.

Jag hade skrivit en himlans massa om helgen, och en massa annat.
Men sen kände jag bara inte för det längre, så jag tog bort allt.
Det spelar ju ingen roll egentligen. Den har varit bra iallafall.

Jag är arg på mig själv. Jag är så fruktansvärt trött på mitt sätt att vara jag.
Det kan varken vara bra eller rätt. Så många gånger som jag har försökt att
ändra den bilden. Jag måste vara en av dem sämsta personerna i världen,
för jag lyckas aldrig. Och det gör mig arg, trött och förvirrad. Jag har aldrig varit bra
på att följa planer, regler och allting sånt. Jaja, skitsamma liksom. Det är väl bara sån jag är. Fast nu börjar jag nog tro att det är en bra sak. Ibland är det så jäkla härligt att vara mig. Att lilla fegisen andréa faktiskt vågar vara som hon är. haha, den ni!
Det hade inte jag räknat med för några år sen
Härligt var ordet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0