Frankly my dear, i don't give a damn

Just nu är det lite såhär "palla skiten" läge.
Jag är trött o vill sova. Jag vill att det ska bli imornkväll
så vi kan leva livet igen. Nu är helgerna det bästa som finns.

Förövrigt: Är det någon som är villig att lära mig franska och Für Elise på piano?


"I min drömvärld lyssnar alla på sval jazz som Chet Baker.
Alla pratar med fransk brytning och månen är så stor
att den tar över hela himlen på natten. Folk är alltid
välklädda, till och med när de ska handla mjölk. Och
just det, det är fredag varje dag."


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt, och dröm så sött när du väl ska sova :}

2008-03-06 @ 22:06:01
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0