Honestly.

"Du vet den där stickande känslan när foten har somnat?
Jag tror jag är gjord av det."

Jag har så mycket saker jag vill skriva, bara få ut det ur mitt system. Men jag kan verkligen inte. Det bara tar stopp, och sen är det inget mer med det.
Jag vill skriva om hur jävla härliga de senaste veckorna har varit, jag vill skriva om min Mattias och mina fantastiska vänner, för jag tycker alla borde få veta hur jäkla bra dem är. Jag vill skriva om hur livet leker, och alla spännande händelser som sker hela tiden (och de som inte är lika spännande).
Men jag kan bara inte. Hjärta utav sten och sår som inte blöder? Nej jag tror inte fallet är så. Jag vet inte varför jag inte kan få ur mig det här, det känns inte så bra bara. Ska nog starta en till blogg, en hemlig blogg. Oj vad jag är fjantig, kan tyckas, men då vet jag iallafall att min storasyster inte håller koll på mig som en hök. Det blir lite mera frihet, och skriva om precis allt som faller mig in. För så är det ju inte nu, något som jag tycker är tråkigt.

Kommentarer
Postat av: S

HALLÅ

2008-03-12 @ 07:12:50
Postat av: bems

pluttinutt, no secret bloggs här inte , nää
puss på dej , du är bra
LYCKA TILL IKVÄLL!
jag är ledsen att jag inte kan vara där, men det kommer gå asbra

2008-03-12 @ 07:57:06
URL: http://bems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0