"Men andréa, du är vår godis!"

Idag är min hjärna helt mosad. Ynka 2 timmar sov jag inatt, tror jag börjar bli sjuk eller nått. Fy bövlar. For iallafall till landet imorse med pappa. Högg ner träd, körde fyrhjuling i kärret osv. Jag älskar landet.

Gårkvällen var riktigt kul. Men jag är inte förvånad, allting är kul med Lina och Calle. Visserligen så är det kanske 90% utav tiden som jag blir utsatt för någon form utav mobbning från iallafall Calles sida, men sånt står jag ut med. Jag tycker oftast om honom endå. Bara för att han är typ världens roligaste person. Oftast.
Ojojoj vad fort helgen går. Jag längtar redan tills nästa.
Ciao

Kommentarer
Postat av: kissen

my sugar love

2008-03-09 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0