Mitt hjärtas land

image64 
 Jaha, så nu är det bestämt att vi  ska ta vårat pick o pack och för andra gången i sommar och åka till spanien. Fast istället för Tossa de Mar med empan, karin o gänget så blir det Fuengirola med Nicklassons och bo hos dem, precis så som förr i tiden. Tänk att varenda år (hände även flera gånger/år) från och med att jag kom till världen fram till 2004 så åkte vi alltid dit tillsammans. Nu ska det bli så igen. Ah, så mysigt tycker jag. Längtar efter sommaren så in i norden!
Det har ju hänt så mycket under dom åren där. Till exempel så var det under våran vistelse där 2001 som jag fick diabetes. Fy så liten och tanig jag var då. Jag tynade nästan bort. Det var också då Mijas (Den vita Staden) brann, och för ett tag blev Mijas den svarta staden (otippat eller hur?). Jag och Spanien har hur som helst många minnen tillsammans.





Glad påsk förresten! Vi spenderar kvällen med poker och mat, iallafall den största delen av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0