Oh you stupid boy

Så, ingenting har gått min väg idag. Jag har ont precis överallt, i vartenda ben och varenda muskel i hela kroppen. Jag har ont i själen, hjärtat och hjärnan.
Fråga mig inte hur.
Jag är lite tom i huvudet idag, tappar alla ord hela tiden och blandar ihop meningarna. Talsvårigheter. Jag vet inte om det kommer med nervositeten eller om jag börjar bli helt väck?

Hannas och Inas desperata försök att lugna ner mig funkar inte ett dugg. Jag är jätterädd. Visst, nervös inför allt också men framför allt så är jag rädd. Nu börjar man känna spänningen. Så ikväll ska jag dricka massa te, för min hals börjar vända sig emot mig den också och jag har fått för mig att jag har jätteont i den. Hostar hela tiden osv osv. Allt för att komma undan, såklart. Imorgon ska jag tro på mig själv. Hela dagen lång!

Överlycklig är jag också för att min allra finaste Alexandra kommer att vara där. Min bebis! Åh vad jag längtar. Ännu mera plus är för att hon ska vara med på torsdag också.


"Ja att pussa fina pojkar på kinden är det bästa som finns!"
Ja Inas och min åsikt. Man har sällan tråkigt med den tösen.

image94    image95
Always and forever
Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0