Sing this song when dark clouds cover the sun

Det är lite läskigt att vara ensam hemma tycker jag.
Förfärligt långt ifrån civilisationen och för stort hus för
Att vara själv i. Läskigt tycker jag.
Får hoppas på att någon kommer hem snart.
 
Idag har det blivit en massa träningen igen. Det blir bara roligare och roligare, och jag tror det kan bli riktigt bra. Tack vare Ina och Elin såklart! Dom är så himla bra. Och imorgon blir det ännu mer träning. Både gym och sång. Sen efter skolan blir det stan för mig och Karin. Vi ska köpa födelsedagspresent till Eken. Vi ska nämligen på födelsedagsmiddag på fredag. Det är ju bara så att hon fyllde år i januari, men annars är det väl inget mer med det.
Jag återkommer. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0