Suveränt

Jag är så fruktansvärt sur idag.
Hade såndär avslutningsfotogrej idag ju,
och såklart är det ju alltid någonting som händer.
Det blev inte lyckat alls, om jag ska säga vad jag tycker.
Vi är lite för envisa, kära 9b.
Jävla skit också att min tröja försvann. Typiskt. Uähähäh.

Och vad är det med all denna snö? Verkligen inte okej.
Jag älskar snö, men nu är det väl ändå hög tid att det blir vår?
Det blir ju ändå bara blött och slaskigt nu. Tråkigt.
Såg ju fram emot att få börja använda tunna klänningar och ballerinaskor.



Sälen på torsdag igen anyway. Med Fia och Filip! Ahh, jag längtar jättemycket.
Har inte träffat dem sedan i somras. Alltid lika mysigt. Stannar dock inte hela lovet,
bara till onsdag. Torsdag ska vi skjutsa sandra till flygplatsen, för hon ska fara till
Barcelona med sina vänner. Fuskigt tycker jag. iallafall en aning. Men grejen är ju den
att jag får några dagar hemma då. Jippi för det!
Jag längtar, jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0