Tillägnat Empan.

Ojojoj vilken dag.
Var inte hemma från skolan förens fem någon gång.
Det blev en låångträning till kåpan. Nu är vi verkligen med. Fast vi säger så sålänge, jag har alltid varit en av jordens största fegisar så jag kommer med säkerhet att backa ur. NEj det ska jag inte alls!! usch så får jag ju inte säga. Allt kommer att gå fint.

Jag är uppåt idag. Munter och fundersam på ett bra sätt. Jag ska smitta av mig på empan, så hon kan gå uppåt i humörsvängningarna istället för neråt.
Stackars lilla bacillsjuka Emma.
Jag är också glad, för än så länge (vad jag vet om) så har vi inget prov denna vecka. High five för den. Men det blir att träna till sjuhelsikes massa saker istället. Både jättekul och spännande. Självklart en aning nervöst. Nej nu ljög jag. Det är jättenervöst. Jag behöver lugna ner mig en grad eller två.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0