Vote for Pedro

Jag har två val. Jag kan bara välja ett, men jag skulle hemskt gärna vilja välja båda två. Antingen åker jag hem imorgon, vilket ger mig några dagar hemma i trista, kalla, slaskiga Linköping. Men då får jag iallafall träffa mina vänner. Eller så stannar jag här tills på fredag, i det fina, soliga, snöiga och underbara Sälen med mina fina vänner från Båstad. Så, hur gör jag?

Som vanligt så måste det ju finnas lite småfel. Denna gång är det mitt knä som spökar. Och min arm. Kul att jag alltid klagar:) Men är man trasig så är man. Så skidåkningen går lite sisådär när man inte funkar som man ska. Fast jag älskar mina nya skidor. Dom går som på räls.


Igårkväll han vi med att kolla på både Peter Pan
och Napoleon Dynamite. Det var så kul så jag vet inte vad.

image105 image59  image12 


Kommentarer
Postat av: napoleon

flippin freakin gosh

2008-03-25 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0