You feel it runnin' through your bones

Idag är jag lite stolt över mig själv.
Den senaste timmen har jag slitit som ett djur i köket, för att få i ordning allt inför kvällen. Dock vet jag nästan helt säkert att det är någonting jag har glömt. Så det är vad jag har gjort de senaste 2 timmarna. Innan dess var jag och mamma o tränade på fitness. Lite lätt tråkigt är det eftersom det enda jag kan göra i princip är att cykla. Efter några mil är det inte så kul längre..... Sen blev det en snabb vända på stan, och sedan hem.

Gårkvällen var jätterolig :) Åkte till karin först, sen gick vi till eken. Där var Eken såklart, klara, madde, mia, mimmi, lollo, lai, julia, annie och karin. Lite senare kom bems och charre och sällskapade också. God mat och massa skratt. ja det var en härlig kväll. Bilder kommer nog kanske senare.

Än så länge har helgen varit toppen. Vi får hoppas att den fortsätter så.
Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0