you will listen to clocks tick and wondering if time is going to heal the wounds in your heart


image90Hur kan man vänja sig vid tanken av att man kan förlora precis allting? Jag kan inte vänja mig, fast det är ju egentligen just det som jag behöver göra. Så hur gör jag? Istället för att ta tag i verkligheten så gömmer jag mig bakom allt jag kan. Istället för att inse det fantastiska som händer, så letar jag efter fel så jag kan komma undan.  Varför vill jag komma undan ifrån det för?
Varför varför varför?
Det är skitläskigt. Nuförtiden är jag jätte lättskrämd, för precis allting. Jag vill ju inte förlora. Låt mig inte förlora

Kommentarer
Postat av: Anonym

tappa balansen och ramla ner i vattenpussen. du kan ju alltid stå kvar med dina rena och fina skor, men vad är det för glädje med dem? andréa var på din vakt, för hoppohej så är den där stora, inbjudande vattenpölen uttorkad och du står snopet kvar, dina skor är dock rena men inte finner du någon glans i dem.

2008-03-16 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0