Ett speciellt tack.

Jag har en vän. Hon är väldigt speciell, på alla sätt o vis. Speciell för att hon är en helt enastående person, speciell för att hon har världens största hjärta, speciell för att hon är helt knasig osv osv. Men mest speciell är hon nog för att hon känner på sig saker och ting, och ofta förstår hon vad som kommer att hända innan saken faktiskt sker. Hon vet alltid vad jag tänker och förstår sig på mig bättre än någon annan. Ja, tillochmed bättre än mig själv vågar jag nog påstå. Hon har ett sätt som kan få vilken vild själ som helst att lugna ner sig (rådgivare skulle vara ett perfekt jobb för henne).
Hon tror på mig mer än vad någon annan gör. Innan jag går upp på scenen brukar jag faktiskt tänka "Okej, jag gör det här för Therese. Tänk vad stolt hon blir över mig nu". Och det brukar hjälpa. Hon är en helt fantastisk vän och hon har hjälpt mig igenom så otroligt mycket. Ja, utan henne skulle jag vara helt förvirrad, och förlorad.
Och hon förtjänar verkligen att få veta det.

Och du vet att ifall du får problem, så kommer jag att vara den första som ställer upp.
/tussen


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild där vid gungan

2008-05-14 @ 22:56:49
URL: http://sixpussys.blogg.se
Postat av: Leejs

ni är mina bästa

2008-05-15 @ 09:21:09
URL: http://www.liisie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0