If I'd find the right words to say

Jag har tappat fästet lite grann.
Känner inte riktigt för att skriva längre
Det blir mer så att tankar kladdar sig ner på skrynkliga papper istället,
eller blir till en bild som talar för sig själv

Snart har jag nog så många bilder att jag kan tapetsera mitt rum med det.
Och det kanske behövs, nu när flytten ligger runt hörnet och allt




Nu tänker jag inte bry mig om någonting. Jag ska strunta i allting som inte
betyder något och de saker som faktiskt betyder något bara för att
ge mig själv lite tid. Fast bara för ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det du säger?! ska ni flytta? :O :O (du ser att vi måste ses oftare, får paniken på att inte träffa dig på såhär länge! saknad

2008-05-19 @ 19:47:35
URL: http://alexandrabckstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0