Let me out from this shell

idag idag idag
jo, idag har jag börjat med min kryckor-fas. Jag vet att jag kommer att fuska
en ganska stor del, men vad gör det. Mitt eget fel. Kryckor i spanien= toppeeeeen.
(Vill inte missa majcupen ju! Tänker inte missa).
Att jag igår fick veta att jag lyckades med ett MVG på nationella i engelska känns bra.
Ännu bättre att jag får det i slutbetyg.
Annars har jag väl inte så mycket mer på hjärtat för stunden. Visserligen en herrans massa ihopkörda tankar men jag lyckas inte riktigt reda ut dom till meningar. Får la se hur det går med det.


På lördag-söndag blir det Stockholm med Kakan!
Det blir fint. Du o jag Kakan, du o jag.

 +  + = ♥
Förtjänar hon inte världens största kram, så säg.


Nej nu ska pappa hjälpa mig med mitt svenska-tal. Och matten. Tummen ner för att
vi har matteprov imorgon. Tummen upp för att det är det näst sista provet i nian!
Puss.

Kommentarer
Postat av: kakis

du förtjänar världens största kram finaste människa, jag älskar dig. du och jag andréa.
(antar att min 'tjurighet' i plugget idag va pga sjukan, så sry för de stunderna. ska bli helt frisk till helgen:))

2008-05-21 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0