My eyes shut my shoes nailed to the floor

Toppenhelg. Hur fin som helst.
Fredagskväll spenderades hos kakan med henne, gabriel, niels och adam.
Lite jobbigt när man skrattar så mycket att man får kramp i kinderna,
för mig tar det så lång tid innan det går över. Men fin kväll var det iallafall.

Åkte hem till mig senare på natten. Sen bar det av till Stockholm runt nio
morgonen efter. Helt toppen var det iallafall. Kakis och jag är ena roliga tjejer alltså


När vi kom hem idag for vi till landet för att hämta min Teddy. Blev kvar där ett tag,
för mina kusiliner var även där. Körde lite i skogen också och så. Nu när det inte är
lika fuktigt och geggigt längre så är det sjukt kul att köra crossen (söndag Mia! <3<3).
Sedan hemkomsten från landet så har jag pluggat, pluggat och åter igen pluggat.
Jag ska lära mig de där jäkla länderna och allt som hör där till. Och mitt tal SKA bli jättebra. Ett inlägg värt att anteckna.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0