My fingertips are holding on to the cracks in our foundation

Dagens onödigaste var nog alldeles nyss när jag hällde
ut en burk med flortabletter (smultronsmak är fint) bara för att räkna om
innehållet stämde. Och ja, det var 239 stycken efter att jag hade varit där och tagit en.

Nu måste jag fortsätta på det där jäkla talet. Sista rycket nu då! Blev översköljd av en stor glädjevåg idag. För första gången under våra 3 år på Munken så strök våra lärare ett prov, och inte nog med det- det Allra Sista provet dessutom. Känns det inte bra, så säg.

Men ropa inte Hej för tidigt, min magkänsla säger mig
att än finns det några prövningar kvar.
Ser lite fram emot helgen, då sista pluggveckan är över. Men endå,
jag vill inte ha sommarlov!!  Vill som så många gånger förr inte lämna allt....

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0