Sadly amusing.

Hjärtslag hjärtslag
300 i sekunden
om inte mer


För att sammanfatta det hela så kan jag säga att gårkvällen (och dagen med för den delen) var jävligt bra. Började med Empan på staden, for sen till kakan, sen till Lisa och åt med tjejerna sedan drog vi till Fia. Där var det riktigt kul (trots en incident med min tå). Lycklig över att några av mina gamla vårdsberg-klass-vänner var där, närmare 4 stycken av dom. Minnen minnen. Efter några roliga timmar hos Fia tog vi iallafall bussen in till Stångebro. Kvällen var så mycket mer än bara bra.

Pussar, vänner, skratt och vår. Fin kväll i stort sätt.

Kommentarer
Postat av: Lis

det var nog älgarnas tår som var drabbade igår för min mår inte heller speciellt bra

2008-05-01 @ 11:55:27
URL: http://www.liisie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0