Shaddows and dust

image165Så dagen i sig har varit mysig. Jättemysig skulle den ha varit, om man bortser från nationella idag (som förövrigt kan gå och dränka sig eller liknande). Promenerade med klassen till mcd och köpte glass för hela slanten, sångträning osv osv.
Pappa fyller år idag, så jag trodde att det innebar att jag skulle bli fången här hemma. Men icke, familjen for iväg åt olika håll och här stod jag ensam kvar. Så ringde Bems. Och så for vi (jag, bems, klara, eken, annie, madde och fia) ner och grillade vid t-bryggan. Och jag kan säga att det var hur mysigt som helst med marshmallows, dyr rostbiff och chips (och självklart en engångsgrill där Madde var eldmästaren).
Blev ytterst förvånad när jag och Madeleine stod och väntade på bussen påväg hem. Min lilla pojk kom och cyklade förbi påväg hem från match :) En riktig humörhöjare (?). Finfin kväll!





Det äter upp mig inifrån
Hur länge står jag ut?
Skriker, slår, flyr
Det slutar ju ändå alltid så
Stå ut med mig
Jag behöver dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0