So we threw ourselves into eternity

NP matte-muntliga= avklarat (jag är med säkerhet godkänd!)
Ungdomsfestivalen= Hjälp! Imorgon. Paniken börjar krypa sig närmre
SO redovisning om barnsexhandeln i Asien= Måndag. Och hjärnan har stannat. Vad är det vi håller på med?
Engelskaprov idag= frivilligt. Lekande lätt, men endå nervöst
Svenska-talet= ämne imorgon. Och jag har inte en blekaste

Hjälp mig! Jag behöver fantasi.
En mycket underlig känsla. Jag är inte den typen som brukar
gå runt helt grå, utan varken fantasi eller färger.
Åh jag har verkligen kört fast. jag kommer ingenstans varken i tänkandet eller i gåendet
(med det sista menas: jag har benhinneinflammation. det här suger!!)

GE MIG MIN FANTASI TILLBAKA TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0