Varje lycka som har vänt

Jag skriver om sånt som gör ont
om sånt som känns
om en far, en mor, en vän
om allting som har hänt
allting som bränns
Skriver saker som jag
kanske inte borde
det finns en längtan till allting
som kan rymmas bakom orden
Det finns en längtan
om att bara låta allt vara förbi
Förbli sig själv
och sen låta resten bli poesi.



HELGEN:
image177

image178
Vi drog en "chillarhelg". Kakan har hållit mig sällskap större delen av den.
Lördag: Karin kom, och Gabbe. Frammåt kvällen for jag till Charreman med Bems.
Lagade mat, sen t-bryggan med Charre, Bems, Karin och Fia. Sen Mattias <3.
Söndag: Solning och pluggning vid poolen med Grodan.
Härlig helg!
Ser redan fram emot nästa, då händer det nog lite då med. Madeleinen konfirmeras och
jag är (såklart) bjuden! Stolt över plutten.
Förövrigt så fyller Lisafisa år idag! Många grattis till våran fina vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0