The answer is blowin' in the wind

How many years can a mountain exist,
Before it's washed to the seas
How many years can some people exist,
Before they're allowed to be free?
How many times can a man turn his head,
Pretend that he just doesn't see?



Igårkväll var jag på bio med mimsan, klara, vicky, kakan och bems.
Twilight. Jag kan inte få ur den ur mitt huvud. U n d e r b a r !
Kändes då som en plikt att köpa andra boken idag och läsa den så
snart som möjligt.

Lördagsmiddag med mormor och mamma,
sen flyr jag och mina bästa vänner innåt staden
och alla festligheter.
Ett hjärta på det. ♥

Kommentarer
Postat av: sistah

men stupido. jag sa ju att du kunde få låna boken av mig

2008-11-29 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0