Situationen är så sjuk

Verkligen inte alls någon bra dag idag.
När jag vaknade var jag på bra humör efter en mysig kväll med vänner igår och med tankarna på att få träffa min pojkvän idag. Krasch bom bang och så var dom planerna som upplösta. Först sa mama att jag ska till sjukhuset imorgon= att jag missar 3 lektioner som jag måste plugga på hemma nu... Sen visade det sig att jag har ett häfte om konsumtion på 50 sidor att läsa igenom och att memorera. Om jag ska vara ärlig; det suger.
Prov på spinten på onsdag också. Sen måste vi göra en tidslinje på historian som ska vara inlämnad nästa vecka (?). Och vi har inte fått lära oss någonting om det. Kul. Den enda roliga läxan jag har är att lära mig sjunga en låt tills musiken på tisdag. Lite roliga läxor får man allt ibland.

Åh vad jag längtar tills nästa helg.
Men nu ska jag sluta klaga och återgå till konstumtionen. Funderar på att jävlas lite med allting och beställa grejer från nätet bara för det. Nae nu är jag omogen. Ursäkta. Ciao


Kommentarer
Postat av: josefine

konsumtionshäftet kastar jags ut från balokongen typ nu snart. jau det suger, på riktigt.

2008-10-12 @ 17:42:26
URL: http://www.josefinew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0