It is to much confusion

Ja dagens bästa var väl när pappa sa att han har köpt en ny dator till mig.
Eftersom den här jäveln krånglar hela tiden (dåligt, eftersom den bara är 2 år gammal). Så det gjorde att mitt humör blev ännu lite bättre.

Och så fick jag sms under spanskalektionen av syster min, som sa att dom
hade legat på stranden och solat hela dagen. Ja det känns ju då inte allt för rättvist
när vi har det så jäkla kallt här. Just det, inte klaga var det.

Idag har det varit mysigt. Gick ner med Emma till stan för att sedan möta mamma
för en fika och liten inhandlingsrunda. Blev några jeans (som jag nu har börjat använda för första gången på 2 år, storslaget) och lite andra bra-att-ha grejer.


Nu försöker jag förgäves få upp fronter så jag kan hämta min svenskauppsats som ska vara inlämnad imorgon. Går inge vidare faktiskt. Och jag har inte ens skrivit klart det. Goooo andréa

Men puss.

Kommentarer
Postat av: bems

Men sandra + sol = röd

vi + kyla = snigga :D

2008-09-18 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0