There's twice as many stars in the sky tonight

Gårkvällen var så sinnesjukt rolig.
Spenderades hos Bemsan med henne, Karin, Niels, Gabriel och Lina.
Idag har jag kramp i magen efter allt skratt. Guld värt var det iallafall.

Nu ligger jag i min nyuppsatta (och nya) säng med min nya dator i knät.
Känns väldigt bra måste jag säga. Vad som känns mindre bra är samhällsprovet
i övermorgon. 30 sidor om demokrati och diktatur=inte min grej. Onsdag har vi engelskaprov. Inte speciellt nervöst. Usch och sen ska jag läsa 70 sidor i min svenskabok som jag förövrigt tycker är skitdålig.
Ja, nu vet ni.
Pluggning är inte riktigt min grej. Jag brukar bara köra på och hoppas på det bästa,
men nu längre räcker inte det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0