17.38

Igårkväll kom karin emma och charre ut till mig. En helmysig kväll med film, kinamat och chips helt enkelt. Mycket behövligt! Idag har jag varit med m&p och köpt möbler till nya huset på landet. Så imorgon blir det nog att åka ut dit och fixa och åka lite cross!
Nu väntar jag bara på att Mattias ska komma hit. Blir ännu en myskväll pga min envisa migrän.

Annars så... ja, annars så har jag världens otur. Fick tillbaka min mobil (äntligen) i tisdags efter att den varit inne på reparation. Den gick sönder igår. Igen. Så om jag hinner imorgon så måste jag skaffa en ny. Jag borde egentligen inte få ha tekniska prylar. Mina mobiler och mina iPods går sönder jämt och ständigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0