Så länge vi båda andas

Det har varit en lite tråkig helg, dyster på något sätt. Fredagskvällen var bra. Spenderades hos mimmi med tjejerna. Såg någon sjukt skum film, en psykad kille som såg en stor läskig kanin hela tiden. Huää.

Igår träffade jag Mattias, sa hejdå till honom för idag åkte han till Holland. Hopp. Pojkvänslös i en vecka, får se hur det går. Och Bemsi-lös i två veckor, eftersom hon åkte till Thailand igår. Det tjurar jag lite extra över, för egentligen skulle jag ha varit där med henne, men eftersom våran flytt kolliderade med det så blev det inte så, till min besvikelse. 
Sov så länge som jag kunde idag, bara för att få tiden att gå. Läst 4e twilightboken för tredje gången. Fick snilleblixten också och ringde min syster för ett tag sen, så nu blir det bio ikväll! Kan bli mysigt.

Imorgon väntar sjukhuset. Årskontroll. Det är något av det värsta som finns. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0