Speechless

Jag läste om det här förra veckan någon gång. Flippade nästan ur när jag såg det och sprang till pappa så fort jag hade läst det och bad om att få åka. Jag hoppas så innerligt att det blir av. i 11 år har han varit min stora idol (om det nu inte låter för barnsligt att säga så) och mamma lovade mig för några år sedan att jag skulle få åka om han någonsin gjorde fler konserter. Så nu håller jag tummarna för att det ska bli av. Biljetterna kommer kosta cirka 6000 kr, lite saftigt men vad gör man inte för den mannen?


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jaha okej ;) det lät lite konstigt bara ;p men gaaasch, VI MÅSTE GÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!! helt galet, visst är du glad? :D hahaha

2009-03-04 @ 20:25:07
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0