Sockerläpp

M & jag tog bilen till Stockholm vid 12 i fredags för att vara säkra att hinna fram i tid. Jag fick nämligen Operabiljetter av M i julklapp (min allra första Opera någonsin, woho!) och den ägde rum i fredagskväll. Det som var lite tråkigt med Operan var att man inte fick ta bilder, så jag glömde ju självklart bort att ta bilder på allt annat också.

Andra bilden som jag lyckades ta med en inte helt kass iphonekamera.
(för er som inte ser vad det är så är det falafelsmet)


Grymt häftig upplevelse iallafall, och så fick man ju chansen att spendera lite pengar i huvudstaden också. En superduperhelg blev det iallafall, och en födelsedagsmiddag igår för Charlotten han vi också med.
Muy bien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0